joi, 31 mai 2012

Oh God won't you buy me a BMX


Desigur, nu asta scria pustiul si poate nu e corect fata de el dar un titlu grav parca nu merita aceasta poza. L-am vazut intrand si dandu-se prin biserica cu trotineta si am ramas masca. Un astfel de gest in Romania (cel putin in familia mea) ar fi fost sanctionat imediat, dar parintii nu l-au admonestat verbal (fizic nici nu mai vorbesc) . M-am gandit ca este un pusti mai rebel si mai neascultator adus mai fara vointa lui la biserica, asa ca nu i-am dat chiar asa de mare importanta. Nu mica mi-a fost mirarea ca, mai tarziu, intrand intr-o camera separata de interiorul bisericii, sa-l gasesc pe pustiul "rebel" scriind un fel de acatist, lucru dedus din numeroasele prenume rostite ( scria "cu voce tare" cum fac copiii cand abia au invatat sa scrie). Copilul se dusese pe trotineta sa se roage pentru cei dragi lui. Imi place sa cred ca din proprie initiativa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu