miercuri, 16 februarie 2011

peste timp...


...calatoresc. nu stiu drumul dar il simt si nu voi fi singur iar acest lucru imi da putere.poate vei calatori cu mine, si vei trece din agonie in extaz si apoi in agonie, simtind ca si mine cat de efemera e clipa, cum calatorim uneori fara sa ne dam seama de ce anume ne inconjoara fiind mult prea fixati pe obiectivul calatoriei.
eu nu calauzesc pe nimeni, fiecare isi are drumul lui dar nu uita sa apreciezi calea la fel de mult ca si obiectivul catre care se indreapta.

2 comentarii:

  1. Frumos surprins!

    Am o intrebare, e cumva puntea ce leaga orasul Roman de satul Cotu-Vames? Am observat ca mai apare si in alte fotografii,una dintre ele am vazut-o la Muzeul de Istorie din Bucuresti. La fel cred ca am remarcat si parcul din Roman...e asa sau ma insel?

    RăspundețiȘtergere
  2. salut
    da, este vorba de acel pod si despre Roman. :) Am lucrat 8 ani de zile acolo si mi-a placut zona (desi am urat-o la inceput :) ), mai ales imprejurimile cu Dealu Marului, palatul de la Miclauseni sau Izvorani (parca asa se cheama). ma bucur ca iti plac pozele mele si te invit sa mai treci pe aici . Multumesc pentru apreciere

    RăspundețiȘtergere